Sexy nožky!:)

24. června 2011 v 23:25 | Terezka. |  Krása + fitness
Cvičení pro štíhlé nohy
Jestli si chceš pořídit vypracované štíhlé nohy a zbavit se nadobro rosolovitých stehen, budeš se do toho muset pěkně opřít. Krásné nohy nezískáš zadarmo, bude to chtít hodně dřiny, ale výsledek stojí za to.

Chceš to trochu usnadnit? Známe cviky, které se přímo zaměřují na krásu tvých nohou.


Vnitřní strana stehen

Posaď se na zem, záda drž vzpřímeně, o ruce se opíráš za zády. Nohy drž zeširoka od sebe a vsuň si mezi ně velký gymnastický míč, který sevři koleny. Chvíli vydrž, pak povol a cvik opakuj. Pusť si k tomu hudbu a stlačuj v tempu. Jde to dobře? Zvol si složitější variantu. Zdvihni nohy deset centimetrů nad zem a stlačuj míč, jako v předchozím cviku. Mákne si i břicho.


Stehna a břicho

Chceš zmákout vnitřní i vnější stranu stehen, a k tomu ještě břicho? Lehni si na záda, obě nohy zvedni tak, aby s tělem svíraly pravý úhel. Drž nohy napnuté, stáhni břicho a pravidelně dýchej. Nohy roztahuj do stran a vracej zpátky. Nejprve pomalu a plynul. Pak zkus verzi s pohybem na dvě doby - díky pauze budeš muset vydržet ve větším protažení déle a tvé nohy to hned pocítí.
Vnější strana stehen a hýždě


Lehni si na pravý bok, pravou (spodní) nohu lehce pokrč, levou ruku si kvůli stabilitě opři před sebe. Pravou měj nataženou a na ni polož hlavu, ať se ti nezatěžuje krční páteř. Nohou kmitej nahoru a dolů, drž ji napnutou a nedotýkej se země. Opakuj cvik dvacetkrát, pak nohy prostřídej. Celou sérii zopakuj třikrát na obě nohy.


Stehna a zadeček

Postav se vzpřímeně a nohy drž zeširoka od sebe, ale ne v extrému. S nádechem začni pokrčovat kolena a jdi do podřepu. Když jsou nohy v rovině s podložkou, s výdechem se opět narovnej. Proveď dvacetkrát po sobě.



Lýtka a zadeček

Stoupni si rovně a rozpaž. Pravé chodidlo zanož za levé a mírně posuň doleva za lýtko, boky však musí směřovat dopředu, nevytáčej je. I ramena a záda měj stále narovnané. Mírně pokrč obě nohy v kolenou - pokus se o jakýsi malý dřep, a vrať se do původní pozice. Opakuj alespoň dvacetkrát. Vystřídej nohy a proveď cvik i na druhou stranu.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Trdlo:P Trdlo:P | Web | 25. června 2011 v 1:38 | Reagovat

Jo. dělám něco podobnýho:o) Jinak super web!:o)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama